بلاگ زرین کراود

پروژه تامین مالی جمعی هاست ایران با موفقیت تامین سرمایه شد ! ! !

تامین مالی جمعی

کاربران عزیز زرین کراد

 

سلام ، خوش آمدید به خبرنامه ما!

خوشحالیم که شما ما را در این مسیر به سوی اطلاعات و اخبار جدید در باره زرین کراد همراهی می‌کنیم.

شرکت دانش‌بنیان  نوآوران شبکه سبز مهرگان جهت خرید تجهیزات دیتاسنتر شامل سرور و کانفینگ های سخت افزاری مرتبط با سرویس های ابری  (Compute,Management,Storag) هاست  ایران  به منظور افزایش منابع و ظرفیت فروش بیشتر به مشتریان نیاز به جذی سرمایه تامین‌کنندگان سرمایه‌گذاری شایانی نموده است.

با ظهور دیتاسنترهای داخلی و مراکز داده قدرتمندی مانند مرکز داده هاست ایران ، کلیه نیازهای متقاضیان داخلی در این حوزه تامین شده و آنان از مزایای کامل یک دیتاسنتر مدرن با استانداردهای جهانی دارای امکان کنترل و نظارت مستقیم بر خدمات، پشتیبانی شبانه روزی، سرعت، امنیت بالاتر و کاهش هزینه ها بهره مند گردیده اند.

شرکت دانش‌بنیان نوآوران شبکه سبز مهرگان در جهت جذب سرمایه از طریق سکو تامین مالی جمعی زرین ‌کراد ، در تیرماه  ۱۴۰۲ اقدام  کرده است.

سرمایه جذب شده در این پروژه ۲ میلیارد تومان است و که توسط ۷۰ سرمایه‌گذار حقیقی و حقوقی جذب سرمایه شد؛ سود ماهیانه این پروژه ۳% است و سود سالانه  ۳۶% درصد را برای سرمایه‌گذاران  در نظر گرفته است.

و از ویژگی های این طرح ریسک پایین از دست رفتن سرمایه به علت خرید سرور توسط سرمایه پذیر و سوددهی مناسب با توجه به میانگین سود طرح های بازار تامین مالی جمعی در ایران است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *