بلاگ زرین کراود

طرح بیج بیج آمل با موفقیت تامین مالی شد ! ! !

بیج بیج

کاربران عزیز زرین کراود

 

سلام ، خوش آمدید به خبرنامه ما!

 خوشحالیم که شما ما را در این مسیر به سوی اطلاعات و اخبار جدید در باره زرین کراد همراهی می‌کنیم.

شرکت بیج بیج طبرستان در جهت سرعت بخشیدن در ارائه خدمات به کاربران نیاز به گسترش سیستم حمل و نقل موتوری در سطح شهر به خصوص راه اندازی هایپرمارکت آنلاین خود به نام بیج بیج مارکت را به صورت تمام وقت دارد.، به این منظور به تهیه ی تعدادی موتور و ایجاد ناوگان حمل و نقل مورد توجه می باشد.

هدف اصلی بیج بیج کاهش تردد و ترافیک ، رفع دغدغه رفت و آمد ، پارک کردن ماشین و جرائم ناشی از آن ، صرفه جویی در وقت ، اشتغال زایی و به کار گیری نیروی جوان میباشد در این صورت برای افزایش تامین کننده ها (اعم از میوه فروشی و پروتئینی و رستوران و …) در سطح شهر کارشناسان فروش خبره جهت جذب تامین کننده و ابزاری چون تبلت برای شناساندن پنل کاربری به تامین کننده ها ارائه شود .

 

شرکت بیج بیج طبرستان در جهت جذب سرمایه از طریق سکو تامین مالی جمعی زرین ‌کراد ، در اردیبهشت ماه  ۱۴۰۲ اقدام  کرده است. سرمایه جذب شده در این پروژه ۱ میلیارد تومان است و که توسط ۶۱ سرمایه‌گذار حقیقی و حقوقی جذب سرمایه شد.

سود ماهیانه این پروژه ۳/۷۵%  است و  سود ۴۵ % در مدت  ۱۵ ماه زمان اجرای طرح را برای سرمایه‌گذاران  در نظر گرفته است. و از ویژگی های این طرح ریسک پایین به علت دارا بودن ضمانت نامه تعهد پرداخت  از صندوق پژوهش و فناوری استان مازندران و سوددهی مناسب با توجه به میانگین سود طرح های بازار تامین مالی جمعی در ایران است.

تیم خبری زرین کراد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *