بلاگ زرین کراود

فراخوان طرح محققان یاسین

محققان یاسین

کاربران عزیز زرین کراد

 

سلام ، خوش آمدید به خبرنامه ما!

خوشحالیم که شما ما را در این مسیر به سوی اطلاعات و اخبار جدید در باره زرین کراد همراهی می‌کنیم.

 

بعد از موفقیت هاست ایران در تیرماه ۱۴۰۲ ، طرح محققان یاسین در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۰ با سود ماهیانه ۳/۷۵% انتشار خواهد شد!!!!

 

شرکت مهندسی دانش بینیان محققان یاسین جهت  طراحی و توسعه ی بورد پردازشی مبتنی بر FPGA با توجه به نیاز بازار و IC های بروز دنیا و به منظور ایجاد بستر مناسب برای سیستم ها و تکنولوژی هایی که منتظر حجم پردازشی ده برابری بوده اند، نیازمند سرمایه است.

این بورد ها می تواند از تجهیزات پزشکی و مشخصا در ساخت دستگاه های MRI و سایر تجهیزات تصویر برداری مورد استفاده قرار گیرد. در صنعت نفت می تواند به امور اکتشاف میادین نفتی و گازی کمک نماید تا علاوه بر سرعت تحلیل داده ها، هزینه های سربار کمتری را شامل شود.

در مواردی مثل رندر کردن انیمیشن ها و کارهای گرافیکی استفاده می گردد. در مسایل شبیه سازی مثل هواشناسی در دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. در خودرو های هوشمند می توان مورد استفاده باشد. در مسایل بیگ دیتا و سرورهای بورس و بانک و حجم پردازشی انها می تواند کمک شایانی داشته باشد و بسیاری از صنعت های دیگر که نیاز به پردازش اطلاعات دارند.

 

شرکت مهندسی دانش بنیان محققان یاسین در جهت جذب سرمایه از طریق سکو تامین مالی جمعی زرین ‌کراد ، در مرداد  ۱۴۰۲ اقدام  کرده است.

مقدار مبلغ مورد نیاز در این پروژه ۳ میلیارد تومان است ،که سود ماهیانه این پروژه ۳/۷۵% است و سود سالانه  ۴۵% را برای سرمایه‌گذاران  در نظر گرفته است.

از ویژگی های این طرح ریسک پایین از دست رفتن سرمایه به علت خرید تجهیزات توسط سرمایه پذیر ، تعهد پوشش اصل سرمایه توسط سرمایه پذیر و سوددهی مناسب با توجه به میانگین سود طرح های بازار تامین مالی جمعی در ایران است.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *